Як вести діалог з психологом?

Как вести диалог с психологомУ світовій практиці психологи також популярні і затребуваний, як кравці та стоматологи. Все частіше консультація сімейного психолога допомагає примирити подружжя, налагодити порозуміння батьків і дітей, врегулювати конфліктні ситуації в колективі. Але, як правило, на першому відвідуванні психолога в Москві досить важко подолати своєрідний психологічний бар'єр, випробовуваний пацієнтом.


До того, як піти до професіонала, потрібно з'ясувати для себе, яку мету ви переслідуєте, яку проблему хочете вирішити. За психологічною допомогою звертаються пацієнти, які не можуть знайти вихід з ситуації, що виникла, і часто їм досить важко розповісти комусь свою проблему. У такій ситуації психологи рекомендують записувати у вигляді тез план своїх проблем, під час відвідин читати свої записи, щоб не пропустити щось важливе.

Відкритість і чесність на сеансі у психолога дозволить домогтися успішного вирішення виниклої проблеми. Потрібно не забувати, що етика психолога, також як і медика, зобов'язує не розголошувати дані, які він отримав від свого клієнта стороннім особам. Але відвертість розповіді про себе і власних думках, як правило, і є найбільш важким завданням для клієнта. Пацієнт складає непрямий розповідь, а психолог вже малює об'єктивне бачення картини і планує подальше вирішення проблеми. Психологам важко вирішити ситуацію, коли клієнт не вміє говорити про себе і самому собі правду.

На першому сеансі фахівець-психолог першим починає розмову, ставлячи необхідні питання, щоб правильно скласти психологічний образ клієнта. Даючи відповіді на поставлені питання, пацієнт повинен враховувати, що лише правдивість по відношенню до себе допоможе знайти вихід. З часом психолог від діалогу плавно переведе людини до монологу. Не потрібно цього боятися. Якщо вам важко розповідати, сидячи на місці нерухомо в одній позі, і ви відчуваєте незручність, можна запитати у фахівця дозволу вести монолог стоячи, або пересуваючись по кімнаті, і навіть не відкриваючи очей.

Щоб між клієнтом і фахівцем контакт був повним, треба прибрати всі зовнішні дратівливі чинники, які здатні зруйнувати настрій пацієнта на бесіду. Вибити клієнта з врівноваженого стану може несподіваний дзвінок мобільного телефону або будильника. У цьому разі до початку оповіді необхідно вимкнути звук або взагалі відключити всю техніку, яка у вас з собою.





Лікування схожих захворювань

Додати коментар
Ваше Ім'я:


Введіть код: